Vooruitbestelling iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de eerste keer heb ik een cd vooruitbesteld via iTunes. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn CD beschikbaar is. Als ik op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vooruitbestelling iTunes
Voor de eerste keer heb ik een cd vooruitbesteld via iTunes. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn CD beschikbaar is. Als ik op de link klik zie ik dat de CD "gekocht" is en ook mij iTunes-krediet is gecrediteerd. Ik vind echter nergens de CD terug. In iTunes staat hij als zijnde "gekocht" maar die staat niet in mijn iTunes-bib. Iemand raad ? Ik heb geen zin om mijn cd een tweede maal te kopen. Dat gaat trouwens niet want het vakje staat grijs. Ik kan wel zogezegd liedje per liedje kopen voor 1,29 EUR. Iemand raad ???? Merci !
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sowieso worden je aankopen bijgehouden op je Apple ID. Bel anders eens naar Apple zelf. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|