Hoe na het kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag een iphone willen hebben. Ik neem aan dat ik gewoon op een amerikaanse of tegenwoordig ook engelse site's een iphone kanz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe na het kopen?
Hallo,
Ik zou graag een iphone willen hebben. Ik neem aan dat ik gewoon op een amerikaanse of tegenwoordig ook engelse site's een iphone kanz bestellen en dan heb ik hem zo binnen. Maar dan begint het probleem voor mij. Is er in Nederland al een abonement wat ik zou kunnen kopen? Of moet ik via het buitenland bellen? En is het ook mogelijk om gewoon te internetten op je iphone? (dan niet Wi-Fi maar gewoon via een provider) Please help! Groeten Bo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
neem eerst de handleiding al eens door en de zoekfunctie gebruiken
al je antwoorden zeer makkelijk te vinden iPhone gekocht - wat nu? (handleiding voor beginners) » Nieuws » iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ey
Ik heb het doorgelezen. Bijna alles is duidelijk. Alleen tussen stap 2 en 3 niet helemaal. Als je hem unlocked kun je dan gewoon ergens een abonement afsluiten en die sim erin doen of gaat dat niet? En welke abonementen zijn aan te raden? |
|
||||
|
||||
Ja. Vwb de abonnementen: daarvoor geldt dat het niet uitmaakt of je een iPhone hebt of een andere GSM. Wat past het best bij jou?
|
|||
|
|||
Aha, dat maakt het al handiger. Ik zelf bel en sms niet zo veel. Wel zou ik het internet regelmatig gebruiken. Zijn er nog andere providers die internet kunnen bieden behalve vodafone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen in UK en direct gebruiken? Hoe? | nadorst28 | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 17:41 |
Hoe gaat het kopen in zijn werk? | rikcoomans | Koopinformatie Nederland | 1 | 07-08-09 06:28 |
Kopen België hoe en wat? | kapiteiniglo | Archief | 1 | 19-09-08 20:11 |
Iphone kopen... hoe,wanneer,wat...?! | thioo | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-01-08 19:05 |
Hoe kopen iphone aanpakken? | michi | Archief | 1 | 23-10-07 21:49 |
|
|