Raar batterijpercentage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb de Iphone 5 en merkte vandaag dat het niet helemaal goed ging met het batterijprecentage. Hij stond op 100% en ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raar batterijpercentage
Hallo allemaal,
ik heb de Iphone 5 en merkte vandaag dat het niet helemaal goed ging met het batterijprecentage. Hij stond op 100% en ging best snel naar de 96%. Deed de mobiel uit een aan en toen stond ie weer op 99%. Iemand hier ervaring mee? Groeten Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is dus een reboot hetzelfde als een herstart?
vertaalsgewijs zeg ik ja, maar ik had altijd begrepen dat een herstart inhield dat je het knopje bovenop 3 seconden inhield en dan balkje verschuiven om hem uit te schakelen en hem dan weer aanzetten. en een reboot dacht ik dat dat was de knop bovenaan tegelijk met de home knop indrukken totdat het appeltje verschijnt (hij start dan zelf weer op). |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een harde reset en de iPhone uit- en aanzetten doen hetzelfde: het besturingssysteem herstarten.
Bij een harde reset herstart het OS onmiddellijk. Bij uit- en aanzetten gebeurt dat eerst als je de iPhone weer aanzet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijpercentage klopt niet | Doblie | iPhone algemeen | 4 | 18-09-11 15:40 |
Batterijpercentage | t-kroon | iPhone algemeen | 4 | 31-03-10 19:34 |
batterijpercentage schiet omlaag | candlekiller | iPhone algemeen | 1 | 10-02-10 22:55 |
|
|