iPhone crasht bij inkomende sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevin1511 vind het toch zonde ... net nieuw kei veel vertrouwen in apple goede naam etc en dan krijg je paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
voor de rest is Switch ( Switch | Switch) een premium seller van Apple in België. ik weet niet of zij de reparaties van producten gekocht via de Apple store gratis op zich nemen. maar je kan daar ook eens horen natuurlijk... hoewel de werkwijze van de koerier die meteen een nieuwe heeft veel makkelijker is... ik zou bij beide eens horen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik weet niet waar je woont, maar die Switch al geprobeerd? ik weet wel niet of zij u goedkoper gaan helpen... |
|
|||
|
|||
goedkoper gaan helpen ... het is een nieuwe iphone ... ik ben niet van plan ook maar 1 € aan reparatie's te betalen hoor
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het toestel echt defect is krijg je van Apple geen "gebruikt" toestel maar een "refurbished of swap" toestel en die zijn ook splinternieuw. |
|
|||
|
|||
refurbished de man aan de telefoon zij zelf dat dit telefoon's zijn die enkele dagen / weken gebruikt zijn waar ze eventueel een nieuw scherm insteken en een herstel op uitvoeren dus nieuw nieuw zijn ze zeker niet ... en daar neem ik geen genoegen mee .
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jouw telefoon is toch ook niet nieuw, maar al 3 weken gebruikt?
(Ik zou ook liever een nieuwe hebben, maar in NL moet je de verkoper de kans geven het probleem dmv reparatie op te lossen).
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die inkomende sms'jes blokkeert | Doblie | iPhone Apps | 0 | 22-01-12 22:35 |
Springboard crasht bij binnenkomst sms of oproep? | Baarts | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-05-11 15:38 |
iPhone: crash bij inkomende e-mail en sms | dnns01 | Jailbreak | 2 | 11-02-11 15:52 |
inkomende sms en gesprekken | pjvanleeuwen | iPhone algemeen | 6 | 09-08-10 17:04 |
iphone hangt vast bij alle inkomende gesprekken | paulvoncken | Archief | 1 | 29-06-08 16:50 |
|
|