//

iPod touch 5G batterijpercentage?

iPod touch 5G batterijpercentage? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels de nieuwe iPod touch (vijfde generatie) gereserveerd (bij beschikbaarheid kan ik 'm ophalen) en ben nu toch wel benieuwd of deze de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-12, 00:02
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard iPod touch 5G batterijpercentage?

Ik heb inmiddels de nieuwe iPod touch (vijfde generatie) gereserveerd (bij beschikbaarheid kan ik 'm ophalen) en ben nu toch wel benieuwd of deze de mogelijkheid bevat om het batterijpercentage weer te geven. In de handleiding staat van wel, maar ik wil het graag zeker weten. Het is namelijk een welkome functie.

Waar ik ook wel benieuwd naar ben, is of hij ook echt merkbaar sneller is t.o.v. de 4e generatie iTouch?

Alvast bedankt
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-12, 00:50
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Deze zal zeker beschikbaar zijn.
Hij zal ook wel merkbaar sneller zijn, omdat er een A5 chip in zit. Dat betekent dat de iTouch aangestuurd wordt door 2 cores. Misschien zal je het pas merken als je het gaat vergelijken. En bijvoorbeeld met zware games zal je het zeker merken.
__________________
  #3  
Oud 18-10-12, 01:51
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Oke, fijn om te horen.

Iemand die daarnaast al weet of hij ook fatsoenlijk lang meegaat? Want de vierde generatie is al binnen enkele uurtjes ofzo leeg. En de nieuwe heeft wel een nieuwe accu enzo, maar ik betwijfel of het verschil merkbaar is?
  #4  
Oud 18-10-12, 09:12
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

normaal geeft een ipod touch geen batterijpercentage aan, maar als de 5th gen het wel doet, zou het de eerste zijn.

er zit bijv geen lichtsensor meer in die het beeld automatisch helderder maakt bij slecht licht omdat dat niet meer paste in het ontwerp
  #5  
Oud 18-10-12, 12:29
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTompie Bekijk bericht
Oke, fijn om te horen.

Iemand die daarnaast al weet of hij ook fatsoenlijk lang meegaat? Want de vierde generatie is al binnen enkele uurtjes ofzo leeg. En de nieuwe heeft wel een nieuwe accu enzo, maar ik betwijfel of het verschil merkbaar is?
Verschil zal pas merkbaar zijn als je hem zelf gebruikt. Ik gebruik me iPhone bijvoorbeeld niet hetzelfde als hoe jij ermee omgaat. Dus daar valt eigenlijk niet veel van te zeggen/verwachten. Eigen gebruik is eigen batterijduur.

Zo zie je maar weer dat er geen lichtsensor in zit wat de batterij duur kan verbeteren, maar daar tegenover staat dat er een 4 inch scherm is wat weer batterij vergt. De A5 is wat zuiniger, maar ik merkte daar geen verschil bij mijn 4S..

Just wait and watch!
  #6  
Oud 19-10-12, 11:38
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Heb er 1 uit USA meegenomen; geen batterijpercentage mogelijk op het scherm, terwijl het wel in de manual staat (pag. 97). Onbegrijpelijk.
Zie ook: battery percentage indicator? - MacRumors Forums
  #7  
Oud 19-10-12, 12:37
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Dat is dus de reden dat ik het ook vroeg: het staat inderdaad in de handleiding.

Wel vreemd... Zal wel foutje in de handleiding zijn, lijkt me...
  #8  
Oud 19-10-12, 15:52
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Je stelt hier een ipod vraag in het iphone gedeelte. Verplaatsen dit topic lijkt me...
  #9  
Oud 19-10-12, 17:19
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nylezis Bekijk bericht
Je stelt hier een ipod vraag in het iphone gedeelte. Verplaatsen dit topic lijkt me...
Zeg maar waar naartoe.
  #10  
Oud 19-10-12, 17:36
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Je kan op andere manieren toch nog wel gebruik maken van batterij percentage.

Bijvoorbeeld door een backup van je vorige iTouch waar wel deze functie is ingeschakeld(dmv jailbreak).

Er zijn ook andere manieren. Maar daar moet je wat aanpassingen verrichten aan je backup. Opzich niet schadelijk.
  #11  
Oud 19-10-12, 20:02
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Heb de nieuwe iPod touch inmiddels. Topdingetje.

De batterijpercentage zit er trouwens niet op helaas. Maar het heeft opzich toch geen belangijke meerwaarde.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.