Iphone 3GS start niet op (enkel door in- en uit elkaar te zetten/halen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al wat topics gelezen maar nog niet helemaal hetzelfde probleem kunnen herkennen. Inmiddels twee weken geleden liep mijn Iphone vast nadat ik deze in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS start niet op (enkel door in- en uit elkaar te zetten/halen)
Al wat topics gelezen maar nog niet helemaal hetzelfde probleem kunnen herkennen.
Inmiddels twee weken geleden liep mijn Iphone vast nadat ik deze in de Ipad oplader had gedaan. Enkele seconden later viel die uit en kon op geen enkele manier meer aan. Een nieuwe originele Iphone 3GS accu besteld en laten plaatsen. De Iphone startte weer op en had een percentage van zo'n 52% en opladen was mogelijk. Wel viel mij op dat dit percentage (in verhouding) snel daalde. Bij zo'n 20% viel de Iphone weer uit en niet meer aan te krijgen. Nadat de Iphone weer uit elkaar is gehaald en in elkaar gezet, leek de Iphone op één of andere manier weer te werken. Opgeladen tot 100%+ en 's nachts 'laten leeglopen', 's ochtends was de Iphone weer uit en niet aan te krijgen. Is deze nieuwe batterij opnieuw defect? Een ander hardware probleem? Is het iets softwarematig? Wat is jullie advies? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt een Verkeerde type batterij geplaatst .
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3GS en heb een orginele Iphone 3GS besteld op Accu iPhone 3GS.
Welke zou ik volgens jou moeten aanschaffen? |
|
|||
|
|||
ik denk dat je de verkeerde batterij hebt geplaatst
|
|
|||
|
|||
Kijk het apn nummer na van de batterij
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS klapt spontaan uit elkaar | Jokepm | iPhone algemeen | 10 | 05-09-12 21:35 |
iPhone 3GS start niet meer op na uit elkaar halen | dromedaris | iPhone algemeen | 7 | 13-03-12 11:44 |
krijg niet voor elkaar om apps af te halen | BLACKBULLETJE | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-02-11 09:32 |
Gezocht: IPhone 2G uit elkaar halen | Uxstyle | iPhone algemeen | 0 | 15-11-10 12:08 |
iPhone 3GS start niet meer op (enkel laadlogo) | JanR | iPhone algemeen | 1 | 13-07-10 16:56 |
|
|