Probleem bij opstarten Facebook. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi guys, sinds gisteren heb ik een probleempje met Facebook, als ik namelijk mijn Facebook open valt het browserscherm opeens weg en krijg ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bij opstarten Facebook.
Hi guys, sinds gisteren heb ik een probleempje met Facebook, als ik namelijk mijn Facebook open valt het browserscherm opeens weg en krijg ik mijn toegangsscherm te zien. E-mails bekijken, googelen etc is anderzijds wel allemaal mogelijk ... Natuurlijk snap ik er nu geen snars meer van en hoop ik dat iemand hier een oplossing heeft.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Facebook verwijderen en opnieuw installeren? weet niet of het gaat helpen, maar dat is wat ik vooreerst zou proberen...
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem. In mijn geval moet ik mijne ios updaten want heb nog de 4.1 maar weet niet of ik dit kan doen want zit met een simlock op firmware 02.10.04. :s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
screen bij opstarten | namastee | iPhone algemeen | 9 | 11-11-11 17:34 |
App crasht bij opstarten | Patspeedy | iPhone Apps | 3 | 18-12-10 17:15 |
Probleem opstarten Iphone | Dutchdevil_ | iPhone algemeen | 1 | 17-05-10 17:59 |
probleem 3g opstarten!!! | xionix | Archief | 2 | 22-09-09 00:04 |
|
|