Spotlight Wissen !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil mijn Spotlight geheel wissen, hoe kan ik dit in vredesnaam doen ?? Heb mn spotlight al uit gezet maar als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spotlight Wissen !!
Hoi,
Ik wil mijn Spotlight geheel wissen, hoe kan ik dit in vredesnaam doen ?? Heb mn spotlight al uit gezet maar als ik hem daarna weer aanzet dan zie ik weer al mn oude smsjes. Mvg. Edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Doe een harde reset; 2) Ga na de herstart naar Settings -> General -> Spotlight Search en vink alle items uit; 3) Doe een harde reset: Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ja, dat werkt dus niet, de smsjes blijven er gewoon in staan die ik allang gewist heb.
|
|
|||
|
|||
Dat is de enige manier die ik ken en bij mij werkt die methode wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spotlight haalt verwijderde email weer terug !? | hart4iphone | iPhone algemeen | 33 | 20-02-14 01:45 |
Spotlight search glitch | Jitse | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 15:00 |
Spotlight werkt maar half. | Chrisl | Jailbreak apps en thema's | 17 | 16-09-10 22:33 |
iPhone: Spotlight killen. | Donstil | Jailbreak | 2 | 30-08-10 09:36 |
Zoeken met spotlight in Agenda | elviraoranje | iPhone Apps | 3 | 05-11-09 20:51 |
|
|