Verbruik ineens 300MB in 24uur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 3G is de verbindingssnelheid Om je mobiele dataverbruik uit te schakelen. Instellingen > algemeen > mobiel netwerk > schakel mobiele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, maar dat is wat ik al gedaan heb. Daarom zou mijn mobiele verbruik 0 moeten zijn. Dat is het echter niet...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dataverbruik 3g
Ik heb ook alles nagelopen en uitgezet wat op enige wijze 3g verkeer zou kunnen genereren.
Blijft nog steeds zo dat ik 3g data verbruik ondanks dat ik hier thuis van Wi-Fi gebruik maak. Een Ios probleem. |
|
|||
|
|||
Iphone 4 van mijn vrouw had dit ook; terug naar fabrieksinstellingen en als nieuwe iphone configureren loste dit op. Volgende week maandag kom 6.1, daar zou je nog even op kunnen wachten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het Apple of zijn het de apps |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar is deze info te vinden?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze mogen van mij wel opschieten met die update. (:
|
||||
|
||||
wow wat moet dit allemaal knaken gekost hebben.
Ben ik ff blij dat ik nog mijn trouwe 3g heb |
|
|||
|
|||
Dataverbruik blijft maar oplopen: alles thuis op Wi-Fi en al 500 MB in een paar dagen kwijt!
|
|
|||
|
|||
Misschien kun je eens proberen of het 3G-verbruik stopt als je je e-mailaccounts (tijdelijk) deactiveert/verwijdert op/van de iPhone. Bij mij werd het hoge dataverbruik door de e-mail-app veroorzaakt.
|
|
||||
|
||||
Hier totaal geen last, nu heb ik alleen whatsapp als push staan,
verder helemaal niets, ik zou zeggen loop je apps na en zet die push berichten uit. Dan wordt er ook niet constant gekeken door die apps of er "data" voor je klaar staat, of erger nog, binnen slurpen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, Wi_Fi teken gaat aan, 3G teken gaat uit.
Als de boel goed ingesteld staat tenminste. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oooh mriekje is me al voor |
|
||||
|
||||
Tja, het lijkt mij allemaal vrij logisch, opletten wat je apps doen als je installeert.
Met name via mobiele data ff een youtube bekijken, BAM, daar ga je, je email gelijk bijlage's binnen laten halen ipv allen de headers, ga zo maar door. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is iets, waardoor de iPhone te snel terug lijkt te vallen op 3G-internet als het even niet wil via Wi-Fi. Het lijkt niet specifiek te gebeuren op de iPhone 5, hoewel mensen met dat model er wel veel over klagen. Zou het toch iOS 6 zijn? Dan is het probleem in ieder geval op te lossen door Apple. Voorbeeld: Vanavond was ik foto's via iMessage aan het sturen met 3G en Wi-Fi aan, maar er tikten toch een aantal MB's van 3G af. Om zeker te zijn van mijn verdenking heb ik daarna mobiele data uitgezet en heb ik geprobeerd meer foto's via iMessage te versturen. Dat lukte warempel ineens niet meer met alleen Wi-Fi aan en 3G-internet uit. Pas toen ik Wi-Fi een keer uitzette en weer aan, werden de foto's verzonden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
quickpwn 300mb? | phoenix555 | Jailbreak [archief] | 2 | 20-09-08 12:00 |
300MB | Gerwin | Archief | 2 | 12-11-07 18:37 |
|
|