//

Verbruik ineens 300MB in 24uur

Verbruik ineens 300MB in 24uur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan is ook de vraag of het voldoende is om uit te loggen bij de appstore ? Bij instellngen > iTunes App Store > "automatische ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 31-01-13, 15:14
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Dan is ook de vraag of het voldoende is om uit te loggen bij de appstore ?

Bij instellngen > iTunes App Store > "automatische download" zijn muziek, apps en boeken uitgeschakeld. (altijd zo geweest)

Gebruik mobiele data voor automatische downloads en iTunes Match is ook uitgeschakeld. (altijd zo geweest)

Bij mij was het te wijten aan een app dat videos kan downloaden/bekijken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 31-01-13, 20:55
Photopat Photopat is offline
• iOS 6.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Borgerhout/Antwerpen
Berichten: 2
Standaard iCloud/Safari

Na veel zoeken, zweten, twijfel om de iPhone 5 terug binnen te brengen, heb ik de oorzaak bij mij gevonden...
iCloud/safari slurpte het data verbruik gewoon de hoogte in, heb dit nu uitgezet en zowel het data verbruik is terug normaal en de batterij gaat weer opmerkelijk langer mee...

Ik wou het gewoon effe meegeven misschien zijn er mensen die er wat aan hebben

Succes!
  #143  
Oud 31-01-13, 21:09
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Icloud werkt toch enkel tijdens een Wi-Fi verbinding en hoe zet je safari uit?
Het ging toch hoofdzakelijk over mobiel data verbruik ?
  #144  
Oud 31-01-13, 21:19
Photopat Photopat is offline
• iOS 6.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Borgerhout/Antwerpen
Berichten: 2
Standaard

Instellingen,iCloud en dan heb ja tal van mogelijkheden wat je allemaal met iCloud wil synchroniseren volgens mij...(ben geen expert natuurlijk)
Heb dit via een data app effe aan het monitoren geweest en zo gevonden dat het Safari was die de boosdoener was.
En dit werkt volgens mij niet enkel op Wi-Fi maar ook op 3G...
Telkens je wat verandert op een van je apparaten synchroniseer je dit via iCloud naar al je andere apparaten.

Greets
  #145  
Oud 31-01-13, 21:41
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Natuurlijk agenda, herinneringen, contacten enz. moeten direct gesynchroniseerd worden en dit gaat via Wi-Fi en mobiel internet maar fotostream is enkel via Wi-Fi en de dagelijkse backup naar icloud is (normaal) enkel via Wi-Fi en de iPhone moet dan ook nog aan een stroombron hangen.

Ik heb heel de nacht geen mobiel dataverbruik omdat mijn iPhone steeds Wi-Fi heeft en heel de nacht aan de oplader hangt
  #146  
Oud 01-02-13, 09:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Natuurlijk agenda, herinneringen, contacten enz. moeten direct gesynchroniseerd worden en dit gaat via Wi-Fi en mobiel internet maar fotostream is enkel via Wi-Fi en de dagelijkse backup naar icloud is (normaal) enkel via Wi-Fi en de iPhone moet dan ook nog aan een stroombron hangen.
iCloud is niet beperkt tot Agenda, Herinneringen, Contacten, Mail en Fotostream.

Er zijn heel wat apps die iCloud Documents & Data sync gebruiken tussen iDevices onderling maar ook tussen iDevices en Macs. Denk bv. maar aan Pages, Numbers, Keynote en nog tientallen andere apps.
  #147  
Oud 01-02-13, 10:03
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je had meer tijd om alle apps op te noemen

Misschien moeten ze een funtie inbouwen dat na 2 of 3 pogingen je een pop-up krijgt dat er niet gesynchroniseerd kan worden dan telkens opnieuw te laten proberen.
  #148  
Oud 01-02-13, 10:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Je had meer tijd om alle apps op te noemen
Veel te veel werk om die allemaal op te noemen Hier zijn de apps die in mijn geval gebruik maken van iCloud. Wat de nieuwe iPhoneclub app daar staat te doen is mij nog niet duidelijk (maar daar kom ik wel achter).

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? ceesboersen Wi-Fi 1 24-11-10 23:06
quickpwn 300mb? phoenix555 Jailbreak [archief] 2 20-09-08 11:00
300MB Gerwin Archief 2 12-11-07 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.