3GS geen belsignaal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik geen belvolume meer. Als ik het geluid met d knoppen op voluit zet en ik bel met een andere telefoon mijzelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS geen belsignaal
Sinds kort heb ik geen belvolume meer. Als ik het geluid met d knoppen op voluit zet en ik bel met een andere telefoon mijzelf dan hoor ik niks. Bij instellingen volume maximaal gezet en nadat ik gebeld ben staat het weer op 0. Games, whatsapp en andere push berichten komen wel op goed volume door. Iemand een idee? Alleen met gebeld worden 1 trillinkje en dan niks meer. Ik kan wel gewoon opnemen en gesprekken voeren.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mocht bovenstaand verhaal niet helder genoeg zijn, dan wil ik wel een filmpje maken van de situatie. 't Is een beetje een vreemd verhaal.
|
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd een andere beltoon te kiezen?
|
|
|||
|
|||
Vanochtend opgelost. AnyRing was blijkbaar de veroorzaker. Verwijderd en hij deed 't weer. Vreemd want ik gebruik het al een paar maanden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen belsignaal/trillen bij geblokkeerde nummers | Sjierk | iPhone algemeen | 4 | 20-08-13 18:32 |
Belsignaal iphone | Pimirene | iPhone algemeen | 3 | 21-05-12 16:30 |
belsignaal in beeld | lies74 | iPhone algemeen | 0 | 25-01-12 21:36 |
belsignaal | makell | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 14:46 |
Belsignaal in beeld | hktz | iPhone algemeen | 5 | 03-12-09 22:21 |
|
|