//

iPod touch 8GB geen App Store te zien

iPod touch 8GB geen App Store te zien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor mijn zoontje van iemand een iPod touch 8GB model MA623ZD/B overgenomen. de softwareversie die iTunes aangeeft is 1.1.5, serienummer begint met 9C. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-12, 09:01
elisa875 elisa875 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Question iPod touch 8GB geen App Store te zien

Ik heb voor mijn zoontje van iemand een iPod touch 8GB model MA623ZD/B overgenomen. de softwareversie die iTunes aangeeft is 1.1.5, serienummer begint met 9C. Nu krijgt hij geen app store app erop. Ik heb hierop gegoogled en kom dan bij een firmware herinstallatie. Dat heb ik geprobeerd maar er zijn zoveel firmware versies beschikbaar, ik weet niet welke ik moet kiezen. ik heb er een geprobeerd maar itunes gaf bij het installeren aan dat de versie niet compatibel was. Kan iemand me aub in duidelijke simpele taal aangeven wat ik moet doen, om dit alsnog op zijn ipod touch te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-12, 11:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Firmware 1.1.5, dat is al een tijdje geleden. Toen was er nog geen sprake van de App Store, dus logisch dat je die niet kan vinden op de iPod.

Een iPod touch van de eerste generatie kan je maximaal updaten naar firmware 3.1.3. Gezien iOS 6 nu al uit is wil dat ook zeggen dat er veel apps niet meer zullen werken op zo'n oude software. Dat zal je snel genoeg merken als je apps wil gaan downloaden uit de App Store.

Hoe je kan updaten kan je op deze pagina op de Apple website vinden. Blijkbaar moet je de update kopen (€3,99) voor je kan updaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch 3e gen 8GB. Geen Multitasking? Melle123 Archief 3 21-06-10 20:32
iPod Touch 8gb V3 LIL...$uri iPhone algemeen 4 12-04-10 21:34
Ipod touch 8GB koenverbruggen iPhone algemeen 3 11-09-09 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.