Iphone 4S blijft "zoeken" na vervanging scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst mijn iphone 4S voorscherm vervangen maar sinds dat moment blijft hij zoeken. Het maakt niks uit of mijn simkaart erin zit of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S blijft "zoeken" na vervanging scherm
Ik heb laatst mijn iphone 4S voorscherm vervangen maar sinds dat moment blijft hij zoeken.
Het maakt niks uit of mijn simkaart erin zit of niet. Als ik mijn simkaart erin heb zitten vraagt hij niet om mijn code. Wi-Fi werkt prima, help a.u.b. Janson |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je je antennekabel wel goed terug geklikt?
|
|
|||
|
|||
Ja gedaan. Heb hem nogmaals helemaal uit elkaar gehaalt en weer rustig in elkaar gezet.
|
|
|||
|
|||
Maken die 4 pootjes goeie verbinding met het frame? Ik heb dit een keer gehad met een 4 en het lag toen aan die pootjes.
|
|
|||
|
|||
zelfde probleeem hier, na vervangen glas en lcd scherm geen service meer
iphone 4s zoek alleen nog maar en ik krijg geen melding als de simtray word uitgeworpen, iemand een idee?? |
|
||||
|
||||
Het schijnt dat er "beveiligd" software op iOS 6 zit waardoor je iphone blijft "zoeken".
Na het vervangen van je scherm. Of het is een software bug. (Gelezen op internet!) Zit namelijk met het zelfde namelijk. Ik denk dat je hem helemaal moet herstellen via iTunes. Dit is de 2e keer dat ik het scherm van deze iphone 4s vervang en daarvoor stond er iOS 5 op en totaal geen last. Greets MoDjX Laatst gewijzigd door MoDjX; 26-11-12 om 19:47. |
|
||||
|
||||
Heb het gevonden!
Tenminste bij mij hielp het. Tijd/datum opnieuw instellen en voilà! Alles doet het weer! |
|
|||
|
|||
Is een sofware probleem ff herstellen in itunes en dan terug ios 6 erop ! Grts
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik repareer per week meerdere iphones en het was al voor ios 6 een probleem dat hij geen simkaart zag geen service of dat de tel niet doorstart nadat je een pincode hebt ingevoerd.
het enige verschil is dat voor ios6 je de telefoon effe 10 minuten moest laten liggen. Oplossing bij ios 6 als het er al iets mee te maken heeft is een simkaar zonder code effe helemaal doorstarten een testcall maken en daarna zou het goed moeten zijn en effe controleren met een andere sim |
|
|||
|
|||
Heb laatst mijn iPhone ook uit elkaar gehad, ken het probleem inderdaad. Na het opnieuw opstarten paar minuten wachten, een keer een harde reset en tijd/datum opnieuw instellen (gebeurt meestal binnen 10 minuten uit zichzelf als de instellingen daarvoor op automatisch staan).
Normaal gesproken lost dat alle problemen op; je telefoon is immers uit elkaar geweest en daarmee zijn er vaak een aantal gegevens die in de cache/RAM stonden verdwenen. Vergelijk het maar met de eerste keer dat je je iPhone uit de doos haalde
|
|||
|
|||
tijd goedzetten (bedankt voor de tip hier) EN probeer iets/iemand te bellen geeft direct de melding sim ontgrendelen op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft hangen op het "oplaad" scherm | iWiefring | iPhone algemeen | 8 | 19-03-12 17:27 |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Italiaanse Iphone 3gs blijft in "emergency call" scherm | Theunis | iPhone algemeen | 8 | 25-07-10 14:48 |
vervanging voor TomTom "Telenav" :) | xefuzion | iPhone Navigatie | 11 | 11-07-08 22:58 |
|
|