kan foto's niet op iphone zetten via verkenner discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, dit is mijn probleem, als ik mijn iphone 4s aan mijn laptop hang, wordt hij netjes getoond in verkenner en in Itunes, maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan foto's niet op iphone zetten via verkenner
Hallo,
dit is mijn probleem, als ik mijn iphone 4s aan mijn laptop hang, wordt hij netjes getoond in verkenner en in Itunes, maar als ik via men verkenner foto's uit een map op men iphone wil zetten, geeft hij een foutmelding "kan item niet kopieren. het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken". vroeger had ik daar totaal geen last mee. Heb gisteren een volledige reset gedaan van de iphone en sedert dan heeft hij dit probleem. Ook als ik mijn Ipad aansluit hetzelfde, die wordt zelfs niet herkend door verkenner. graag hulp. thx
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar het heeft vroeger altijd gewerkt. daarmee dat ik het graag terug zou hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. | kevinwever | iTunes | 3 | 27-06-10 13:41 |
Ik kan geen foto's op mn pc zetten ! | atillXTC | Muziek, foto & video | 0 | 02-01-10 22:29 |
Kan Hotmail niet in iphone app zetten | Ruubenn | iPhone Apps | 2 | 29-11-09 23:27 |
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 09-09-09 00:53 |
kan iphone niet meer op stil zetten | shaabtox | Archief | 6 | 28-10-08 10:48 |
|
|