Koptelefoonaansluiting niet recht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumlezers, Sinds afgelopen vrijdag heb een iPhone 5 16gb zwart in bezit. Ben er echt zeer tevreden mee, alleen vandaag in de bus kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koptelefoonaansluiting niet recht
Beste forumlezers,
Sinds afgelopen vrijdag heb een iPhone 5 16gb zwart in bezit. Ben er echt zeer tevreden mee, alleen vandaag in de bus kwam ik erachter toen ik voor de eerste keer de ear pods in plugde dat de koptelefoonaansluiting in de iPhone niet recht is. Dit is al helemaal duidelijk te zien wanneer je de lighting connector ook nog aansluit, de plug van de oortjes loopt alsware naar de lightning connector toe. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben, of ervan hebben gehoord. Ik heb al contact opgenomen met Apple support, en er is een case van gemaakt gemaakt. Moet nu afwachten op telefoon van de Applestore in Amsterdam over voorraad van dit type toestel dat ter vervanging aangeboden kan worden. Ben benieuwd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en hij werkt niet met de earpods?
|
|
|||
|
|||
Hij werkt prima. Ik zit erover te denken om het te laten voor wat het is. De ene keer stoor ik me er erger aan als de andere keer, maar ik denk dat ik er wel mee kan leven . Ik vroeg me alleen wel af of meer mensen hier last van hebben, want het hoort natuurlijk gewoon perfect recht te zijn.
|
|
|||
|
|||
In de hoop dat er later geen ander probleem opduikt. Geheel los van hetgeen dat je nu hebt. Maar als ze dan zeggen dat door het vallen de koptelefoonaansluiting krom is heb je een dubbel probleem.
De keuze is aan jou |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is hetzelfde als je eerste krasje krijgen op de iPhone, als je het ontdekt word je helemaal gek, maar na verloop van tijd kun je er mee leven. Niet dat ik het niet jammer vind, maar ik ben bang dat ze me uitlachen in de applestore omdat het niet extreem scheef is zeg maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Object in koptelefoonaansluiting | Sluuz | iPhone algemeen | 6 | 15-05-12 21:57 |
Geen aankoopbewijs en contract, wel recht op garantie? | Lanfir | iPhone algemeen | 8 | 28-11-11 18:45 |
koptelefoonaansluiting | jiggy1965 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 29-08-11 17:27 |
recht op annuleren - hoe zit dat? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 0 | 12-06-10 21:44 |
iPhone: Koptelefoonaansluiting kapot, garantie, jailbreak, format? | thelorrr | Jailbreak | 10 | 04-05-10 12:16 |
|
|