Telefoonnummers in word bestand naar IPhone(5) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van Sim(nokia) naar Micro sim(iphone5) gegaan en heb alle nummers van die oude Sim op mijn PC opgeslagen, zodat ik die nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers in word bestand naar IPhone(5)
Hallo,
Ik ben van Sim(nokia) naar Micro sim(iphone5) gegaan en heb alle nummers van die oude Sim op mijn PC opgeslagen, zodat ik die nummer voor nummer op mijn Iphone kan zetten. Ik besef dat er hier wel een makkelijkere methode voor zou zjin geweest maar omdat mijn oude sim niet meer bruikbaar is, is dit niet meer mogelijk. Mijn vraag dus of er niet een makkelijkerere manier is om de nummers via mijn pc(mac) naar de Iphone over te zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar aangezien je profiel aangeeft dat je Windows gebruikt kan het volgens mij via Outlook en Windows Live Mail (?)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nokia smartphone android ? backup naar iDrive foto en restore naar iPhone 5
Online Backup for iPhone, iPad and Android (gratis) Dit is voor foto's + contacten. Of De iPhone 5 heeft een nano-sim Knip de sim naar nano sim en importeer ze naar de iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
een app om foto's in een word bestand te plakken | denman80 | iPad Apps | 1 | 09-02-12 09:53 |
Bestand overzetten van MacBook naar Iphone | motoriphone | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 18:00 |
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro | Minthe | iPhone algemeen | 1 | 19-10-09 14:41 |
Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G | jordiavp | iPhone algemeen | 8 | 02-01-09 03:48 |
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? | wieke | iPhone algemeen | 10 | 23-07-08 11:05 |
|
|