Upgrade iOS 5.0.1 naar iOS 6.0.1 lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ie trouwens ook zegt als ik de originele ipso download via iTunes, dat het bestand beschadigd is tijdens de download.. Ga het nu nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat ie trouwens ook zegt als ik de originele ipso download via iTunes, dat het bestand beschadigd is tijdens de download..
Ga het nu nog een keer proberen en kijken wat ik in Console OS X te zien krijg.. Dat zal ik zo wel even posten nog. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit zijn de meldingen van Console OS X en de melding die ik van iTunes krijg.screenshot18.jpg
screenshot19.jpg screenshot20.jpg |
|
|||
|
|||
Klik eens op het pijltje voor de boodschap van com.apple.usbmuxd zodat we de volledige foutboodschap kunnen zien. En post dan de boodschap opnieuw.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Al op een andere pc of mac geprobeerd?..werkt zeker in 50% vd gevallen prima.
|
|||
|
|||
Heb ik ook al geprobeerd. Op een andere Mac en ook een Windows computer..
|
|
||||
|
||||
Heb je hem al met tiny umbrella uit dfu gekregen?
|
|
|||
|
|||
Kan wel gewoon in DFU zetten en m eruit halen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken maar twee redenen die zulke problemen kunnen veroorzaken: 1) iTunes is ingesteld voor Wi-Fi synchronisatie. Is Wi-Fi sync ingeschakeld in iTunes? 2) Een outbound firewall zoals Little Snitch blokkeert de veilige netwerkverbinding over USB met de iPhone. Staat er zoiets als Liitle Snitch op de Mac? Hoe kom je aan die statistiek van 50%? Heb je dat op de een of andere manier berekend? |
|
|||
|
|||
@timosha
Nee heb geen Little Snitch op mn Mac.. Wel Wi-Fi synchronisatie geloof ik, maar dat mag het probleem niet zijn want heb hier nog een aantal iPhones liggen die dezelfde instelling hebben.. Heb bv ook een 3Gs geupdate naar iOS 6.0.1 vanaf iOS 5.0.1 en deze had ook een jailbreak.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja thnx.. Anders verkoop ik m gewoon aan iemand die m wel aan de praat kan krijgen of er nog wat aan heeft.. Kom nl niet verder dan DFU mode of het scherm met iTunes logo.
Er frustrerend allemaal. @timosha Neem aan dat je dit ook nog niet eerder hebt meegemaakt.. Maar toch bedankt voor de hulp..!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En, de summiere foutboodschappen die je geplaatst hebt zijn min of meer voldoende om tot een conclusie te komen. |
|
|||
|
|||
Ga er nog wel ff mee aan de slag..
Maar heb je die bricked iPhone weer aan de praat gekregen?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmm.. Dan moet deze iPhone 4 op de een of andere manier ook weer aan de praat te krijgen zijn..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Van ios 6 naar ios 5.1.1 lukt niet | Gijs van Hof | Jailbreak | 16 | 24-12-12 11:10 |
Upgrade van IOS 5.0.1 naar IOS 6 (jailbreak) | Icewire | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 14:49 |
updaten naar ios 5 lukt niet. | Jamalietjuh | iPhone algemeen | 2 | 03-08-12 14:12 |
iPhone 3G 8 gb updaten naar iOS 5 lukt niet | eugje | iPhone algemeen | 2 | 13-03-12 14:40 |
Upgrade van ios 3 naar ios 4 | MissJones | iPhone algemeen | 9 | 06-07-11 09:07 |
|
|