iTunes apps terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Ik heb gisteren windows8 op mijn pc geïnstalleerd omdat hij gecrashed was. Maar heb itunes terug geinstalleerd maar hoe krijg ik mijn apps en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes apps terugzetten
Goeiedag,
Ik heb gisteren windows8 op mijn pc geïnstalleerd omdat hij gecrashed was. Maar heb itunes terug geinstalleerd maar hoe krijg ik mijn apps en beltonen etc weer in mijn itunes? Alles staat nog perfect op mijn iphone. Dat ik mijn muziek terug moet installeren van 0 maakt me niet uit. Maar zou toch graag men apps/tonen/aangekochte liedjes weer naar men itunes krijgen. Iemand enig idee? Alvast bedankt! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2012 om 18:20 ---------- Heb het ondertussen al gevonden. Blijkbaar er een paar keren over gekeken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps terugzetten van PC naar Ipad | Aadjo | iPad algemeen | 2 | 03-06-12 20:33 |
iPhone: Back up / apps terugzetten na jailbreak | ALH | Jailbreak | 3 | 08-02-12 12:16 |
Mac OS X: iTunes wil alle apps terugzetten | generator | iTunes | 0 | 12-10-11 23:28 |
apps terugzetten na nieuw toestel? | nickdw | iPhone Apps | 4 | 18-07-10 10:36 |
Nieuwe iPhone -> oude apps terugzetten | ViktorR | Archief | 4 | 15-12-09 19:03 |
|
|