MMS probleem iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik ben nieuw hier en heb namelijk een vraagje Telkens als ik een mms probeer te verzenden naar iemand krijg ik een rood ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS probleem iphone 5
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw hier en heb namelijk een vraagje Telkens als ik een mms probeer te verzenden naar iemand krijg ik een rood uiroepteken er naast? kan iemand mij helpen? heb king-abo (telenet) MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staan je instellingen wel juist? Staat alles bij je mms instellingen ingevuld?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
instellingen: APN: mms.be gebruikersnaam:/ wachtwoord:/ MMSC: http://mmsc.telenet.be Mms-proxy: 195.130.149.100.80 mms-groote: 307200( 300000 werkt ook niet) mms UA prof URL:/ help aub MVG |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk ook even moeten zoeken voor ik een mms kon versturen. ( proximus ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb het ook op mijn 4S
het is een instelling waarschijnlijk want kon het met mijn vorige gsms ook niet... |
|
|||
|
|||
MMS werkt bij mij ook niet.
Schakelaartje staat aan en de gegevens van Proximus zijn ingevoerd. Bij versturen MMS een rood uitroepteken en melding dat het mislukt is ... Niet dat ik het dringend nodig heb, maar zou toch fijn zijn als je het een keertje nodig had. |
|
|||
|
|||
Data staat toch aan hoop ik??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 22:06 ---------- En staat bij telenet uw mms actief? Te regelen via mijn telenet.. |
|
|||
|
|||
Danku iedereen, blijkbaar bij telenet stond MMS als uit
iedereen bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
http://support.nl.belgacom.be/app/st...atig-instellen
kan het via Wi-Fi of moet 3g zijn ingeschakeld om een mms te sturen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat mobiele data aan moet staan. 3G weet ik niet zeker. |
|
|||
|
|||
ze staan zo in mijn telefoon, zoals door proximus in die link beschreven...
Misschien mislukt het omdat mobiele data nooit aan staat bij mij (zit thuis altijd op Wi-Fi). Heb het alleen nog maar thuis geprobeerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobiele data moet idd aan staan. Anders lukt het zeker niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 mms problemen telenet
Hallo
Ik heb een iphone 4 met het telenet king abbo, ik kan helaas niet mms'en versturen. Ik heb mobiel netwerk en 3g aan, er staat vanalles ingevuld bij mobiel netwerk en mms. Ook heb ik mms aanstaan. Wat moet ik doen zodat ik mms'en ontvang? Mvg lazlo |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Of via de website inloggen op mijn Telenet. Naar het schijnt kan je het daar ook zien.
|
|
|||
|
|||
Vergeet ook niet dat je eerst een mms naar jezelf moet sturen! Dat zeggen ze toch bij proximus en telenet.. Ook als je de gegevens juist hebt ingegeven mag je niet vergeten de gsm opnieuw op te starten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS probleem iphone 5 | Angelo taillaert | Telenet | 6 | 11-04-13 19:11 |
MMS probleem | who_cares2 | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 19:37 |
iPhone: mms iphone 3g | planckie | Jailbreak | 0 | 30-08-10 16:23 |
MMS op iPhone | click66 | Orange | 6 | 09-06-10 14:01 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
|
|