Na sync facebook, worden mijn berichten verstuurd naar inbox FB en niet als sms? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo, ik ben sinds enkele weken een trotse Iphone bezitter maar ik ondervind het volgende probleem: Ik syncroniseerde mijn contacten met facebook met als gevolg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na sync facebook, worden mijn berichten verstuurd naar inbox FB en niet als sms?
Halo,
ik ben sinds enkele weken een trotse Iphone bezitter maar ik ondervind het volgende probleem: Ik syncroniseerde mijn contacten met facebook met als gevolg dat ik nu telkens wanneer ik een bericht verstuur dit automatisch naar de inbox van facebook word verzonden ipv als sms. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee en hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt voor julie reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet bij contacten misschien nog uw Facebookcontacten uitzetten? zo doende komen ze niet meer in de lijst.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms-berichten ook naar niet geselecteerde ontvanger | Joker1955 | iPhone algemeen | 7 | 01-04-12 13:39 |
SMS-berichten worden niet verstuurd en ontvangen.. | PeeEmJee | iPhone algemeen | 2 | 21-02-12 15:32 |
Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS | rTunes | Vodafone | 2 | 09-07-09 14:36 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
HELP, programma van App Store worden niet gesynchropniseerd naar mijn iPhone | Venno | Archief | 3 | 23-10-08 22:43 |
|
|