Tethering Iphone 3gs probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met mijn iphone 3gs wil ik tethering proberen met mijn macbook. Mijn iphone is niet gejailbreakt. Tethering via Bluetooth werkt wel, maar met de usb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tethering Iphone 3gs probleem
Met mijn iphone 3gs wil ik tethering proberen met mijn macbook. Mijn iphone is niet gejailbreakt. Tethering via Bluetooth werkt wel, maar met de usb kabel niet meer. Bij systeemvoorkeuren bij mijn macbook herkent de computer mijn iphone ook niet. Alle instellingen op mijn iphone zijn normaal gezien in orde...Mijn abonnement is bij mobile viking in belgie.
Bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet op de iPhone "Personal Hotspot" aan en verbind dan de iPhone en Mac met de USB-kabel.
In System Preferences -> Network zie je nu dat de iPhone en Mac een netwerkverbinding hebben: |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd probleem bij gebruik internet tethering | mooiverhaal | iPhone algemeen | 5 | 12-12-11 00:03 |
iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? | frans3gs16gb | KPN | 1 | 19-01-11 19:53 |
Tethering Iphone 3gs 3.1.3 werkt! | ricklahaye | iPhone algemeen | 13 | 18-10-10 09:59 |
Probleem tethering via bluetooth, niet met usb. | jackybe67 | iPhone algemeen | 0 | 13-10-09 01:43 |
Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) | RATBORG | Odido (T-Mobile) | 1 | 19-08-09 12:29 |
|
|