Vreemd probleem bij gebruik internet tethering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik surf al een tijdje via internet tethering en dat gaat op zich prima, alleen krijg ik steeds vaker op web sites de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd probleem bij gebruik internet tethering
Hallo, ik surf al een tijdje via internet tethering en dat gaat op zich prima, alleen krijg ik steeds vaker op web sites de melding "You can not enter [naam site] using a proxy.
Iemand enig idee wat je hier aan kunt doen verder? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooiverhaal, hoe tether je dan? Via iOS of een app? (al dan niet jailbreak gerelateerd)
Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-12-11 om 09:31. |
|
|||
|
|||
Hallo ballegooier, gewoon via de optie internet tethering aanzetten na jailbreak.
|
|
|||
|
|||
je kan ook een hotspot aanzetten (mits je provider dat toelaat)
|
|
||||
|
||||
Hotspot zit toch alleen in iPhone 4/4S?
Citaat:
Zit dat in een jailbreak programma oid? Een optie in redsnow bijv, die je kunt aanvinken? Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-12-11 om 09:32. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij heeft alleen T-Mobile dat zo ingesteld! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone | spacefreek | iPhone algemeen | 19 | 04-07-09 02:04 |
Probleem bij gebruik zonder SIM | DTSBYK | iTunes | 3 | 05-10-08 18:41 |
Vreemd oplopend gebruik ontvangen gegevens datanetwerk | tantepoes | iPhone algemeen | 4 | 29-09-08 12:38 |
Mail probleem bij gebruik van Exchange | davidkennis | iPhone algemeen | 1 | 26-09-08 16:50 |
|
|