muis schoon maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een maanden terug een gebruiksaanwijzing gelezen hoe je de draadloze muis uit elkaar kon halen en schoonmaken. Heb dat ok gedaan, werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muis schoon maken
Hallo,
Ik heb een maanden terug een gebruiksaanwijzing gelezen hoe je de draadloze muis uit elkaar kon halen en schoonmaken. Heb dat ok gedaan, werkte prima. Nu wil ik het weer doen maar kan nergens die aanwijzing vinden. Hij stond toen in tips van de dag. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen ? alvast bedankt. Dirk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in de bovenste balk-Beginners-tips voor iphone....
misschien daar? en even googlen..... zullen duizenden tips voor bestaan. toch beetje domme/vreemde vraag, niet? |
|
||||
|
||||
Dit is een iOS forum...
Is dat echt hier gemeld?
|
||||
|
||||
Denk eerder op sites als appletips.nl. Niet hier; heb zelf ook zon Apple horror muis.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe hou jij je iPad schoon? | Johan61 | iPad algemeen | 41 | 09-12-12 19:24 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
iPhone: Alles weer schoon maken na 2.1 | adam1411 | Jailbreak | 10 | 22-09-08 22:56 |
Beeldscherm schoon maken/houden! Hoe? | Prashand | iPhone algemeen | 11 | 16-03-08 14:43 |
|
|