//

Iphone synchroniseerd alles met andere iphone

Iphone synchroniseerd alles met andere iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik deel sinds een tijdje mijn apple id met een hele goeie vriendin van me, dit omdat het aanmaken voor een apple id niet lukte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-12, 17:02
snowii snowii is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard Iphone synchroniseerd alles met andere iphone

Ik deel sinds een tijdje mijn apple id met een hele goeie vriendin van me, dit omdat het aanmaken voor een apple id niet lukte bij haar. een gehele tijd is het goed gegaan en hadden we beide onze eigen dingen op ons telefoon staan, alleen nu heeft zij verleden week de update naar 6.0.1 gedaan en sindsdien staan onze contacten en alle gedownloade apps bij elkaar in de telefoon! hoe is dit op te lossen, maar wel zo dat ze wel op mijn acount kan inloggen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-12, 17:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die vriendin moet een eigen iCloud account (ook een Apple ID) aanmaken om haar eigen contacten enz... syncen.

Blijkbaar gebruiken jullie nu één enkel Apple ID om App Store aankopen te doen en om iCloud te gebruiken.
  #3  
Oud 12-11-12, 17:15
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Geef elke iPhone een aparte naam. Zo heb ik het en geen probleem.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 12-11-12, 17:22
snowii snowii is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

Mocht dit dit x wel lukken hoe krijgen we dan alles in de oude staat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 16:43 ----------

We hebben inmiddels beide een eigen apple id maar hoe krijgen we onze eigen nummers in ons toestel??
  #5  
Oud 12-11-12, 20:13
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

om te voorkomen dat je elkaars apps automatisch op je telefoon krijgt, kun je dat uitzetten.

ga naar instellingen > itunes en App Stores > zet automatische downloads uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc paske iPhone algemeen 6 07-09-12 16:59
Windows: Wel of niet alles weg - sync andere biblio hkehke iTunes 1 28-03-12 08:02
iphone synchroniseerd niet (vreemde melding) BLACKOUT87 iPhone algemeen 2 05-01-12 18:51
iPhone synchroniseren met nieuwe pc met behoud van alles arcovandermeij iTunes 0 08-07-11 08:06
iCal iPhone synchroniseerd niet naar iMac aaifoon Desktop-applicaties 3 12-01-09 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.