Wel of niet alles weg - sync andere biblio discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een crash gehad van mijn windows pc. de itunes mediafolder stond echter op een aparte partitie. Toen ik de ipod van mijn zoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel of niet alles weg - sync andere biblio
ik heb een crash gehad van mijn windows pc.
de itunes mediafolder stond echter op een aparte partitie. Toen ik de ipod van mijn zoon met heel veel spellen/apps weer aansloot zegt itunes: de ipod van thom is gesynchroniseerd met een andere itunes bibliotheek. wilt u deze ipod wissen en met deze itunes bibliotheek synchroniseren. Wanneer ik bovenstaande doe dan heeft mijn zoon nog steeds al zijn apps (die staan nl. in de bibliotheek) maar zijn al z'n levels binnen de games dan weg? moet hij met de spellen dan opnieuw beginnen? waar slaat de ipod deze info op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga er maar vanuit dat, als de backup zelf ook weg is, de behaalde levels weg zijn...
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd | Ruud V | iPhone algemeen | 7 | 09-02-13 20:27 |
iPhone 4 laadt niet meer op. Wel sync. | webmachine | iPhone algemeen | 9 | 21-10-11 08:54 |
Exchange Active sync niet via Wi-Fi wel via 3G | crazyman_rt | Wi-Fi | 0 | 28-06-10 14:33 |
Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg | Sander3991 | iPhone algemeen | 6 | 24-02-10 23:44 |
Beltonen wel in Itunes ....sync lukt niet | racekonijn | iTunes | 1 | 08-11-08 04:27 |
|
|