Itunes mappen verplaatsen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje bezig met alles te ordenen wat ik ooit heb gekocht via Itunes, nu wil ik eigenlijk al mijn bestanden/mappen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes mappen verplaatsen
Ik ben al een tijdje bezig met alles te ordenen wat ik ooit heb gekocht via Itunes, nu wil ik eigenlijk al mijn bestanden/mappen op een server hebben staan die wij thuis gebruiken. Helaas als ik deze map aanvink pakt hij deze zonder problemen. Pas na dat mn PC opnieuw is opgestart gaat hij echter weer automatisch over op de itunes map op de PC zelf... via mijn documenten etc.
wie weetwaar dit aan kan liggen en hoe ik dit verhelp. Server is alleen beveiligd met een wachtwoord, verder niets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes synct apps in mappen niet | Shorty007 | iTunes | 2 | 01-11-13 22:55 |
hoe mappen maken in itunes films | hummel | iPad algemeen | 9 | 16-01-13 10:11 |
touch apps niet meer te verplaatsen in itunes | HaroldG | iTunes | 0 | 14-02-12 23:40 |
iTunes synct mappen niet | Shorty007 | iTunes | 23 | 14-11-10 07:32 |
Foto: Foto's verplaatsen. | MacPudding | Muziek, foto & video | 2 | 25-12-07 12:46 |
|
|