HELP, krijg vervelende popup/berichtjes van home.kpn.nl.....hoe krijg ik ze weg? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Hoe ik hieraan kom weet ik niet, waarschijnlijk een 'leuk item' geopend en nu kom ik er niet meer vanaf Elke keer als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP, krijg vervelende popup/berichtjes van home.kpn.nl.....hoe krijg ik ze weg?
Goedemorgen allemaal,
Hoe ik hieraan kom weet ik niet, waarschijnlijk een 'leuk item' geopend en nu kom ik er niet meer vanaf Elke keer als ik Safari open, word ik overstroom met popup-berichtjes die ik alleen maar weg krijg door op OK te drukken. Het adres is http:/home.kpn.nl ergens zie ik op de achtergrond ook nog 'blote vrouwen' staan (en geloof me, daar ben ik helemaal al niet in geïnteresseerd) Verder staat er : "wat er nu allemaal gaat gebeuren vind u vast niet leuk" (incl taalfout) Ik kan nu alleen maar op OK drukken, er is verder geen beweging in te krijgen. Ik heb ook al 2x op de thuisknop gedrukt, maar safari stond niet in het rijtje.... Weet iemand of ik dit berichtje gewoon OK kan klikken? Of wat moet ik doen?? Ben bang dat als ik nu weer op OK druk, ik alles kwijt ben op mijn telefoon.... HELPPPP Groetjes Liliane |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Druk 1 keer op de homeknop, die is safari gesloten. Druk vervolgens 2 keer op de homeknop en sluit safari.
of Open safari en sluit het tabblad? |
|
|||
|
|||
Dank je wel, heb ik gedaan....maar nu krijg ik..
"ik dacht wel dat je dat intressant zou vinden." (weer incl taalfout) k heb altijd maar 1 keus en dat is op OK drukken.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je op die iPhone 4S, na de update naar iOS 6, een backup teruggezet van een iPhone waar ooit een jailbreak opgestaan heeft? |
|
|||
|
|||
Jailbreak?? Zegt me helemaal niets. Mijn iPhone is origineel zeg maar, niets mee gefoefeld ) Ook geen backup teruggezet....
Nee dus.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer, maar bedankt voor het meedenken!
|
|
||||
|
||||
Kan je eens een screenshot nemen?
Probeer ook even geschiedenis en cookies te wissen via instellingen - safari Probeer ook even instellingen - safari - geavanceerd - websitedata te wissen |
|
||||
|
||||
Is de telefoon tweedehands of wel helemaal nieuw?
|
|||
|
|||
Yesssss, gelukt! Dankjewel Bomans! Ik heb alles gewist en kan weer surfen!
Ik ben je eeuwig dankbaar...ik zal al heel die phone exploderen ( oke...beetje overdreven, maar zag het somber in!) Ps. Het is een nieuwe iPhone 4s...geen gebruikte dus. Ik heb ook geen idee met wat of iets ik het heb binnengehaald, dat vervelend berichtje. Volgens mij met een geintje dat me was toegestuurd! Maarre, heren, hartelijk dank! |
|
|||
|
|||
Home.kpn.nl popups die je niet wegkrijgt.
Hallo, voordat je alla data van je telefoon door de herstelfunctie, probeer het volgende: ga naar Instellingen >> Safari >> vervolgens:
01) Wis geschiedenis. 02) Wis cookies en gegevens 03) Tap op Geavanceerd >> Websitedata >> verwijder alle websitedata. Bij mijn dochter was dit afdoende. Succes! |
|
||||
|
||||
@spete67, goed dat je dit tipt.
Het topic is echter van 2012, maar recentelijk heb ik het ook een paar keer gehad via een paar websites (ik zocht een GPS device notabene) en kwam op adfly of zoiets. Vandaar dat ik het topic even een schopje geef, had het bij mijn weten niet meer gehad met IOS 7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zwart vierkantje met rondje in beeld (multitask) Hoe krijg ik het weg? | lynda | iPhone algemeen | 6 | 12-11-15 19:31 |
Krijg email van @home hoofdaccount dubbel binnen via Gmail op ipad. | TheiDouven | iPad algemeen | 20 | 07-08-14 11:22 |
Foto: Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone af? | dr34mcatcher | Muziek, foto & video | 27 | 24-05-11 11:23 |
Hoe krijg ik dit weg??:O | jard | Jailbreak apps en thema's | 9 | 13-08-08 23:48 |
Hoe krijg ik de met ibrickr geplaatste progjes weg? Help? | eric.soul | Unlock [archief] | 7 | 22-12-07 22:45 |
|
|