Vraag over locatievoorzieningen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, Vanavond gaat de klok terug, en vandaar heb ik voor de lol mijn locatievoorzieningen nog eens aangezet. Nu zijn er onder de instelling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag over locatievoorzieningen
Goedenavond allemaal,
Vanavond gaat de klok terug, en vandaar heb ik voor de lol mijn locatievoorzieningen nog eens aangezet. Nu zijn er onder de instelling Locatievoorz. -> Systeem een aantal functies die ik niet begrijp: - Bewegingscalibratie (deze gaat om de haverklap aan) - Wi-Fi netwerken (idem). Wie weet wat deze 2 functies te maken hebben met locatievoorziening? Wat zou het voordeel moeten zijn van deze aanlaten? Mijns inziens zijn het batterij slurpers, maar ik ben een leek... Ik heb al eens gegoogled maar geen succes... Grt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door middel van Wi-Fi kan je gps beter bepalen waar je bent.
De bewegingscalibratie zal te maken hebben met de gezondheids apps die sinds ios 8 op je toestel staan. |
|
|||
|
|||
Thnx voor de reactie!
Die Wi-Fi kan wel uit dus..... Denk dat die bewegingscalibratie niks met de health app temaken heeft. Heb locatievoorziening altijd uit en mijn stappenteller/afstandsteller heeft gewoon gegevens van afgelopen weken! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier kan je een uitgebreide uitleg lezen privacy settings:
Hidden iPhone Privacy Settings: A Guide Ik geef uiteraard geen garantie dat dit lijstje compleet is Veel success |
|
|||
|
|||
Thanks, heb daar alle antwoorden gevonden!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatievoorzieningen vraag | Fifaspeler | iPhone algemeen | 1 | 12-12-13 02:27 |
locatievoorzieningen | Olden | Archief | 1 | 01-10-12 11:49 |
Vraag m.b.t. locatievoorzieningen | Yannick567 | iPhone algemeen | 10 | 22-08-12 23:46 |
locatievoorzieningen | Robpie83 | iPhone algemeen | 4 | 13-01-12 19:08 |
locatievoorzieningen | jwptm | iPhone algemeen | 7 | 14-08-10 20:01 |
|
|