Muziek op Iphone 6 zetten niet meer mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort de Iphone 6 (met IOS 8.1) maar nu kan ik hier geen muziek meer opzetten. Er staat gewoon nog muziek op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op Iphone 6 zetten niet meer mogelijk
Ik heb sinds kort de Iphone 6 (met IOS 8.1) maar nu kan ik hier geen muziek meer opzetten. Er staat gewoon nog muziek op die ik er eerder op gezet heb maar het is dus niet meer mogelijk om nieuwe nummers erop te zetten via Itunes.
In (de nieuwste versie van) Itunes geeft hij aan dit er gewoon muziek op mijn Iphone staat, die ik via de Iphone zelf ook zonder problemen kan afspelen, maar ik krijg in Itunes geen lijst met nummers te zien en kan hier ook geen nummers meer aan toevoegen. Hier staat een link naar een screenshot om het eventueel te verduidelijken https://www.dropbox.com/s/mctrwqwekc...n%201.jpg?dl=0 Is er iemand die me hiermee kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al eens geprobeerd om alle muziek van de telefoon te halen? daarna weer proberen erop te zetten?
Andere optie als eerste niet werkt zou kunnen zijn dat je muziek verwijderd van de telefoon, en daarna een full restore doet op je telefoon. daarna weer muziek erop zetten. volgens mij is de muziek verwijderd maar staat nog ergens in een soort cache... |
Labels |
iphone 6, itunes, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek op iPhone zetten lukt niet meer | jojoj | iPhone algemeen | 7 | 07-07-13 09:34 |
ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten. | Puckdh | iPhone algemeen | 2 | 28-11-12 13:55 |
Met iOS6 geen muziek meer op iPhone 4 te zetten | Iguana79 | iPhone algemeen | 6 | 11-10-12 17:23 |
Windows: Geen muziek meer op iPhone kunnen zetten | Fabian1989 | iTunes | 0 | 03-10-11 00:16 |
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. | kevinwever | iTunes | 3 | 27-06-10 13:41 |
|
|