ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan wel mp3's op *muziek* onder *BIBLIOTHEEK* zetten maar ik kan de muziek in die map niet meer naar *muziek* onder *iPhone* *APPARATEN* slepen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten.
ik kan wel mp3's op *muziek* onder *BIBLIOTHEEK* zetten maar ik kan de muziek in die map niet meer naar *muziek* onder *iPhone* *APPARATEN* slepen.
dan krijg ik zo'n dat kon eerst wel maar nu ineens niet meer. ik kan dus geen muziek meer op mijn iphone zetten, het geheugen is nog niet eens halfvol! weet iemand hier iets op? ik heb btw. een iPhone 4s en hij is pas een halfjaar oud. ik geruik de nieuwste iTunes versie, en de nieuwste IOS update. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van de Apple site:
De iPhone, iPad of iPod voor handmatig beheer configureren Als u iTunes 7 of hoger* hebt, volgt u deze instructies: Sluit het apparaat aan op uw computer. Open iTunes. Selecteer de iPhone, iPad of iPod in de lijst Apparaten. Klik op de tab Samenvatting en selecteer "Beheer muziek en video's handmatig". Klik op Pas toe. Zelfs wanneer handmatig beheer is ingeschakeld, kunt u bepaalde inhoud nog altijd automatisch synchroniseren. Selecteer een tabblad met materiaal, zoals Video, om automatisch dat soort inhoud te synchroniseren. Handmatig materiaal toevoegen aan de iPhone, iPad of iPod Nadat u de volgende stappen hebt uitgevoerd kunt u losse nummers, video's en afspeellijsten van iTunes op uw apparaat zetten. Sleep gewoon het item naar het symbool van de iPhone, iPad of iPod in de lijst Apparaten links in het iTunes-venster. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s | jwh | iTunes | 9 | 16-04-12 22:14 |
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. | coossch | Muziek, foto & video | 3 | 31-12-10 19:02 |
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! | j0han1987 | iTunes | 2 | 29-09-09 23:17 |
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 09-09-09 00:53 |
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten | gelderland20 | iTunes | 7 | 12-05-09 23:26 |
|
|