iPhone 4 beperkingscode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wilde mijn iPhone leegmaken en resetten zodat ik hem aan mijn moeder kan geven maar nu vraagt dat stomme ding om een beperkingscode. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 beperkingscode
Hallo,
Ik wilde mijn iPhone leegmaken en resetten zodat ik hem aan mijn moeder kan geven maar nu vraagt dat stomme ding om een beperkingscode. Ik snap er niets van wat word daarmee bedoelt. De sim pincode is het niet en 0000 ook niet dus weet nu niet wat ik daar in moet voeren kan er ook niets van vinden op de doos vande iPhone en het boekje wat ik er nog van heb. Hoe herstel ik hem nu naar fabrieksinstellingen ? Groeten Gaby |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk op de iPhone eens in Instellingen -> Algemeen -> Beperkingen wat daar allemaal ingesteld is.
|
|
|||
|
|||
Beperkingen staat aan en vraagt die ook diezelfde code maar is dat iets wat ik ooit misschien onbewust zelf heb aangezet ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke ff denken dan welke dat is pfff want wil de mobiel niet blokkeren
|
|
|||
|
|||
Je kan eens proberen om de iPhone in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Als je niet weet wat DFU mode is dan klik op het blauwe vraagteken achter het woord DFU.
|
|
|||
|
|||
Oke ga ik morgen ff proberen dan nu de energie er niet meer voor maar super bedankt voor de hulp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beperkingscode kwijt | joellevanderzwaan | iPhone algemeen | 3 | 04-02-14 04:18 |
Beperkingscode IPad kwijt | Mmatic73 | iPad algemeen | 2 | 01-02-14 14:37 |
Beperkingscode vergeten | corival | iPad algemeen | 6 | 24-01-14 19:10 |
Beperkingscode kwijt op Iphone 5 | esssrra | iPhone algemeen | 16 | 09-11-12 01:54 |
Beperkingscode | jpmphone | iPhone algemeen | 3 | 20-03-12 11:49 |
|
|