update apps kan niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ivm nieuwe provider mijn email adres gewijzigd mbt App store. Nu een aantal updates voor apps maar moet password opgeven van verwijderde emailadres. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update apps kan niet
Heb ivm nieuwe provider mijn email adres gewijzigd mbt App store. Nu een aantal updates voor apps maar moet password opgeven van verwijderde emailadres. Hoe kan ik dit wijzigen en toch updates laten uitvoeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het klinkt namelijk niet alsof je je mail hebt aangepast, maar een heel nieuw Apple id hebt aangemaakt. |
|
|||
|
|||
Beste nikooos,
Helaas werkt dat niet. Net een app verwijderd engere getracht te installeren maar krijg vraag om ww van verwijderde mailadres. Helaas werkt opnieuw aanschaffen dus niet. |
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen, dan omlaag scrollen naar iets met 'app store'. Daar staat waarschijnlijk nog je oude account. Klik daar op en log dan uit om vervolgens in te loggen met nieuwe Apple id
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan apps niet overzetten | Rene56 | iPhone algemeen | 0 | 04-02-12 09:54 |
Windows: Kan apps niet synchroniseren | VincentVl | iTunes | 0 | 03-10-10 11:16 |
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan | Sabine91 | iPhone algemeen | 2 | 09-08-09 08:01 |
|
|