iOS terugzetten zonder jailbreak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ios 6 en ios 6.0.1 bevalt mij echt niet!!! Nou heb ik ergens gelezen dat je dat terug kon zetten. Ik zou het graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS terugzetten zonder jailbreak
Hoi,
Ios 6 en ios 6.0.1 bevalt mij echt niet!!! Nou heb ik ergens gelezen dat je dat terug kon zetten. Ik zou het graag op een legale apple manier doen (hou namelijk niet zo van dat jailbreak enzo en geen zin in problemen heb net zoiets eerder meegemaakt) Maar hoe kan je het terug naar ios 5.1.1 ??? dat was toch de laatste voor ios 6 of niet?? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je aub aansluiten in het topic dat ik je net al tipte? (na het gelezen te hebben)
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...wn-zelfde.html Daarom ook hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 5.0.1 terugzetten naar 5.0 of 4.3.3 | edwinzp | Jailbreak | 12 | 28-11-11 13:22 |
update zonder reservekopie en gegevens terugzetten | dettie | iPhone algemeen | 1 | 05-12-10 11:42 |
iPhone: jailbreak ios 4.0 zonder SHSH | richard250 | Jailbreak | 16 | 28-07-10 12:32 |
iPhone: Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore?? | Antiparadox | Jailbreak | 4 | 17-01-09 19:52 |
|
|