Nieuw toestel update spelverloop niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, sinds gisteren heb ik mijn 3GS 8GB ingeruild voor een 4S 16GB. Voor ik mijn 4S heb geïnstalleerd, heb ik mijn 3GS gesynct, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw toestel update spelverloop niet
Beste iPhoners,
sinds gisteren heb ik mijn 3GS 8GB ingeruild voor een 4S 16GB. Voor ik mijn 4S heb geïnstalleerd, heb ik mijn 3GS gesynct, zodat ik al de data direct op mijn nieuwe 4S kon zetten. So far so good. Nu is het zo dat ik (na veel foutmeldingen als "kan geen sessie starten, omdat iPhone niet is aangesloten (wat wel het geval was) eindelijk al mijn data op mijn 4S heb staan. Echter als ik mijn games zoals Angry Birds en Where's My Water open, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en ben ik alles kwijt wat ik al bij elkaar had gespeeld. Terwijl ik deze apps toch ook in Game Center heb staan. Daarnaast geeft iTunes bij mijn 3GS aan dat er voor 3,8 GB aan apps op staat. En bij mijn 4S maar 2,5 GB. Wie o wie heeft hier een oplossing voor, zodat ik mijn games kan spelen waar ik was gebleven? Thnx in advance!! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2012 om 13:57 ---------- Problem solved! Machtiging ingetrokken, 3GS gesycnt en vervolgens de 4S hersteld met 3GS backup. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw account op nieuw toestel | joker2011 | iPhone algemeen | 0 | 08-08-12 23:06 |
Nieuw toestel | RioolDokter | iPhone algemeen | 3 | 07-10-11 20:30 |
refurb of nieuw toestel? | Dennis1982 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-11 20:59 |
iPhone: nieuw toestel geen update ? | joeyverveer | Jailbreak | 0 | 30-09-10 14:58 |
Nieuw toestel | Rene3g | Koopinformatie Nederland | 12 | 20-01-09 13:57 |
|
|