iPhone start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken werkt mijn iphone 4 plotseling niet meer. Als ik hem aansluit op de muur oplader krijg ik een scherm met slide voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone start niet meer op
Sinds enkele weken werkt mijn iphone 4 plotseling niet meer.
Als ik hem aansluit op de muur oplader krijg ik een scherm met slide voor configureren, doe ik dat dan krijg ik een scherm met koppel aan itunes. Haal ik de stekker eruit, valt ie ook uit. Koppel ik m aan de pc dan gaat ie constant aan/uit (gaat niet verder dan appeltje). Iphone is gejailbreaked op 5.1.1. Dit zijn de oplossingen die ik heb geprobeerd: DFU Mode (itunes herkent m wel maar bij herstel geeft ie elke keer een ander foutcode) recovery mode recovery fix (div. programma's) nieuwe batterij nieuwe oplader en usb kabel opnieuw jailbreaken div. programma's (ook fout meldingen. komt niet voorbij limera1n) resetten d.m.v. home en power Ik sta op het punt om m weg te gooien. Als iemand nog een oplossing weet graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem maar hij is niet gejailbreaked en mijn itunes herkent hem niet eens voor de rest is alles het zelfde als jou kan iemand on helpen want ik wil hem ook weg gooien .
|
|
|||
|
|||
Probeer dan eens een restore, zodat deze ook geupdate wordt met de laatste firmware.
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem sinds 1 dag maar mijn iPhone heeft geen JB.
Recovery met iTunes doet ie niet |
|
|||
|
|||
Nieuwe batterij kopen, omdat hij meteen uitvalt betekent dit dat de batterij (waarschijnlijk) kapot is.
|
|
|||
|
|||
hmm, eerst maar eens garantie aanspreken, de iphone is nog geen 8 maanden oud.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|