Toegangscode van Iphone 4 deblokkeren?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zusje heeft onlangs een Iphone 4 gekocht, alleen zag ik tot mijn verbazing dat de iphone een toegangscode op heeft zitten. Heb geprobeerd om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode van Iphone 4 deblokkeren?!
Mijn zusje heeft onlangs een Iphone 4 gekocht, alleen zag ik tot mijn verbazing dat de iphone een toegangscode op heeft zitten. Heb geprobeerd om de verkoper te contacteren, alleen is zij telefonisch niet bereikbaar
Wat kan ik doen, om ervoor te zorgen dat ik de iphone leegmaak en de toegangscode kan opheffen? Zodoende om toch toegang te verschaffen tot de iphone? Want zij heeft nu niks aan de iphone op dit moment zolang er een toegangscode wordt opgevraagd die zij niet heeft, want ze heeft nu geen toegang tot haar eigen iphone in principe. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen via iTunes?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat moet ik nog proberen, maar ik denk niet dat het gaat lukken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2012 om 20:27 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
En herstellen via itunes en dan als nieuwe iphone registreren?
|
|
|||
|
|||
Herstellen via iTunes en dan als nieuwe iPhone instellen is de enige oplossing.
|
|
|||
|
|||
DFU en instellen als nieuwe iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod is geblokkeerd: hoe te deblokkeren? | erossou | iPhone algemeen | 3 | 12-05-13 13:49 |
iTunes account deblokkeren | ChiTheDesigner | iPhone Apps | 8 | 31-08-11 01:30 |
deblokkeren contact | wimwessling | iPhone algemeen | 10 | 23-03-10 22:55 |
toegangscode van mij iphone blokkeert | deur2008 | Archief | 5 | 15-01-09 19:56 |
|
|