geschiedenis in "zoek op de iphone "scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, kan iemand mij zeggen hoe je op het "zoek op de iphone" bij het intikken van een naam of een gedeelte ervan de gegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geschiedenis in "zoek op de iphone "scherm
Hallo, kan iemand mij zeggen hoe je op het "zoek op de iphone" bij het intikken van een naam of een gedeelte ervan de gegevens kunt wissen ..er komen dan alleemaal oude berichten tevoorschijn die ook bijv met i message zijn gestuurd terwijl de berichten toch waren gewist komen ze toch tevoorschijn ....
Weet iemand hoe je dat eruit kunt halen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een reboot geprobeerd?
|
|||
|
|||
haai...heb het NET genden weet niet prescies hoe maar bij algemeen zoeken met spotlight alle vinkjes weggehaald
Hoop dat het goed is ..in iedergeval leeg scherm nu .. hartelijk bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook. Niet dat ik geheime berichten heb maar als ik alleen maar ha intyp komen er al 100 berichten van i message hoe verwijder ik dit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand die een oplossing weet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heel vreemd misschien maar sinds ik mijn iPhone herstelt heb verwijderd hij alle berichten automatisch ook uit Spotlight als ik ze verwijder. Snap niet hoe het kan maar ben er wel blij mee😄
|
|
|||
|
|||
Hier dus niet, ik heb al alles geprobeerd. Als ik bijvoorbeeld voetbal intyp krijg ik nog oude berichten van maanden geleden. Echt vervelend...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Zoek in iPhone" geeft geen resultaten meer | Eurostar | iPhone algemeen | 1 | 07-09-12 10:33 |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? | eesee | iPhone Apps | 10 | 09-05-12 15:51 |
Nauwkeurigheid "Zoek mijn iPhone" | Grootje | iPhone algemeen | 1 | 12-01-12 19:59 |
App "Zoek iPhone" doet het niet | martijn1108 | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 14:15 |
|
|