//

Activeren na jailbreak

Activeren na jailbreak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik heb een Iphone 3GS simlock vrij. Hij is door de vorige eigenaar ooit gejailbreakt en ik heb hem met mijn domme hoofd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-12, 16:45
Gilberto Gilberto is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard Activeren na jailbreak

Beste Forumleden,

Ik heb een Iphone 3GS simlock vrij. Hij is door de vorige eigenaar ooit gejailbreakt en ik heb hem met mijn domme hoofd aan de PC gehangen. Nu heb ik mijn Iphone 3GS willen herstellen en dit lukt in principe goed alleen kan ik hem op geen enkele wijze meer activeren. Niet op de Iphone en niet via Itunes. Itunes geeft aan dat er een Iphone aan de PC hangt, maar geeft verder geen info of de info dat er geen simkaart is geïnstalleerd die er WEL inzit. Ik heb op vele pagina's gekeken, maar vind echter nergens een oplossing voor mijn probleem. Als ik hem downgrade naar 5.1. geeft Itunes fout conde 3194 dus dat wil ook niet vlotten....

Iemand een oplossing...???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-12, 16:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilberto Bekijk bericht

Iemand een oplossing...???
Dit is niet echt een "iPhone Algemeen" probleem. Ga eens kijken in het juiste forum daar vindt je ook informatie over iTunes fout 3194:

Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #3  
Oud 27-11-12, 17:00
Gilberto Gilberto is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Hoi Timosha,

Algemener kan het niet als dat ik de iPhone nog niet eens kan opstarten omdat ik hem niet eens geactiveerd krijg. De foutcode is bijzaak omdat ik de downgrade heb geprobeert. Maar bedankt voor je antwoord. Na het vele zoeken op het forum naar een oplossing zal ik nu gaan zoeken waar ik met mijn specifieke vraag heen moet
  #4  
Oud 27-11-12, 17:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilberto Bekijk bericht
Na het vele zoeken op het forum naar een oplossing zal ik nu gaan zoeken waar ik met mijn specifieke vraag heen moet
Misschien in deze draad in het Unlock Forum:

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ia-itunes.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Baseband behouden en activeren ZONDER jailbreak dotcom87 Unlock 5 09-03-12 17:55
iPhone activeren met jailbreak aaffies Archief 3 21-01-10 20:39
Jailbreak en activeren 1.1.2 OTB Daniel B Archief 2 28-11-07 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.