iPhone 5 smsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben erachter gekomen dat ik op mijn iPhone 5 geen smsen kan verzenden, en ook geen smsen kan ontvangen. Bij iMessage blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 smsen
Beste forumleden,
Ik ben erachter gekomen dat ik op mijn iPhone 5 geen smsen kan verzenden, en ook geen smsen kan ontvangen. Bij iMessage blijft de melding; 'activering mislukt' staan. Terwijl iMessage werkt. Ik heb de iPhone nu al +/- 4 weken, de eerste avond kon ik wel smsen. Als ik naar Instellingen>Berichten ga en dan kijk via welke adressen ik mijn smsen verstuur en kan binnenhalen , staat daar niet mijn telefoonnummer bij. Dit zou er standaard moeten komen staan. Ik heb het toestel al vaker opnieuw aan en uitgezet. Hoe kan ik berichten weer werkend krijgen? Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen > telefoon > Mijn nummer. Geef daar je nummer in +3xxxxxxxxx
Bij welke telefoon operator ben je? |
|
|||
|
|||
Beste Werner,
Bedankt voor je reactie. Ik heb bij instellingen mijn telefoon nummer ingevoerd , en nu kan ik weer sms'en ontvangen en verzenden. Met vriendelijke groet, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kosten bellen en smsen iPhone | Scirocco | iPad algemeen | 6 | 25-06-11 22:03 |
SMSen via PC (Iphone) | Ditta | Desktop-applicaties | 20 | 13-01-10 14:57 |
iPhone voegt smsen samen | dahsas | iPhone algemeen | 1 | 03-10-09 23:19 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
iPhone crasht na gebeld worden of smsen | igregnl | iPhone algemeen | 0 | 15-04-08 04:41 |
|
|