Kosten bellen en smsen iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoeveel het kost per sms/min als je belt met de iPad 2 3G met mobiel breedband (van Vodafone) met jailbreak en het programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten bellen en smsen iPhone
Weet iemand hoeveel het kost per sms/min als je belt met de iPad 2 3G met mobiel breedband (van Vodafone) met jailbreak en het programma PhoneIt-iPad?
Ik wil namelijk een iPad 2 aanschaffen, en overal kunnen bellen en smsen ermee. Graag hoor ik van iemand die er meer vanaf weet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er bestaat nog steeds geen jailbreak voor de iPad2...
(al zou die binnenkort kunnen verschijnen)
|
|||
|
|||
@ XIII: Is het wel mogelijk om te bellen smsen met de Apple iPad 2 3G vanaf overal waar je wilt zonder dat dit extra kosten met zich mee brengt?
|
|
||||
|
||||
Je kan alleen bellen/smsen met die jailbreak tweak als je een abonnement hebt waar belminuten en smsjes bij zitten.
Dus met alleen een iPad abbo(dus alleen 3G) lukt dat niet. Laatst gewijzigd door Pl0xs; 25-06-11 om 21:43. |
|
|||
|
|||
@Pl0xs: bedankt voor je reactie!
Bestaan er abonnementen voor de iPad 2 3G met belminuten en smsjes dan? Want in het filmpje bellen en smsen ze wel met een iPad 2 3G. Of bedoel je dat je per se een Apple iPad 2 Wi-Fi + abonnement moet aanschaffen, want daarbij krijg je wel belminuten en smsjes? |
|
||||
|
||||
Nee, je moet bijvoorbeeld een iPhone abonnement pakken en hem dan gebruiken met je iPad 3G.
|
|
|||
|
|||
@Pl0xs: bedankt voor je reactie!
Momenteel heb ik een abonnement bij Simyo; volstaat dit ook dan voor de iPad 2 met bellen en smsen? En past deze simkaart wel in de iPad 2? En om overal te bellen en smsen moet ik dan de iPad 2 Wi-Fi of 3G hebben met een sim-kaart van een telefoonprovider? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel bellen niet smsen | wouter676 | Odido (T-Mobile) | 1 | 17-12-10 23:14 |
Iphone 2G - Kan niet meer bellen of smsen. | FrisoP | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 13:28 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
Buitenland bellen smsen | smoothdevil | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-09-08 22:57 |
België: Kosten bellen iPhone | lukasverduyn | Overige providers België | 2 | 06-01-08 22:14 |
|
|