Na versie 4.3.3 gebruik app Stanza niet meer mogelijk. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na installeren van 4.3.3 werkt Stanza niet meer. Als ik erop klik wordt het scherm even zwart en dan verschijnt m'n "buroblad' weer. Verwijderen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na versie 4.3.3 gebruik app Stanza niet meer mogelijk.
Na installeren van 4.3.3 werkt Stanza niet meer. Als ik erop klik wordt het scherm even zwart en dan verschijnt m'n "buroblad' weer. Verwijderen en opnieuw installeren is (nog) geen optie omdat ik dan al mijn boeken kwijt ben omdat ze niet in iTunes stonden. Back-up versie terugzetten heb ik al geprobeerd. Kan iemand mij helpen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nos journaal app werkt niet meer na installatie versie 3.0 | rheukers | Archief | 1 | 26-06-09 09:31 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
Kan programma (Stanza) niet deinstalleren | w.d | Archief | 5 | 22-07-08 14:54 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|