Kosten bellen iPhone discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik las wanneer je je iPhone unlocked met een zogenaamde TurboSim dat die TurboSim je iPhone dan zogezegd 'wijsmaakt' dat je belt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten bellen iPhone
Hallo iedereen,
Ik las wanneer je je iPhone unlocked met een zogenaamde TurboSim dat die TurboSim je iPhone dan zogezegd 'wijsmaakt' dat je belt met AT&T, Orange, O², ... Gaat je netwerk dan ook via Amerika, Frankrijk of Engeland en krijg je dan een zéér dure factuur? (Zijn de telefoons en sms-en dus zéér duur?) Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die *SIM's laten je iPhone wel denken dat het een AT&T of wat dan ook is, maar dat zorgt er heus niet voor dat je opeens langs Amerika gaat bellen lol.
Mijn telefoongesprekken en SMS-jes kosten evenveel als met mijn vorige phone =)
|
||||
|
||||
Wel dat is goed om te horen want morgen heb ik ook mijn iphone en turbosim en kan ik direct beginnen met bellen als alles goed werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Iphone 4 abonnement kosten? | Ozzi | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-10-10 17:51 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
Kosten van Iphone | oliebol | Koopinformatie Nederland | 13 | 18-02-09 13:43 |
Kosten iphone | Dreamliner | Archief | 1 | 11-06-08 14:31 |
|
|