TurboSim en Proximus discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb op ipmart.com een turbosim kaart gezien die op voorraad is.Weet er iemand of deze werkt met een proximus kaart ? De proximus is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
TurboSim en Proximus
Heb op ipmart.com een turbosim kaart gezien die op voorraad is.Weet er iemand of deze werkt met een proximus kaart ?
De proximus is een jaar oud. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hello,
deze zal normaal gezien wel werken. ik bel zelf ook met proximus en dit gaat perfect! ik werk wel met een Stealthsim, maar dit zou hetzelfde principe moeten zijn dus geen probleem! greets Sam |
|
|||
|
|||
GEEN TurboSim maar een Chino!!!
Citaat:
Het zijn ook weer niet de "echte" TurboSims! Het zijn die Chino 3GPP kaartjes! Niet herprogrammeerbaar!!!! http://www.ipmart.com/contents/produ...320/pic_wp.jpg |
|
||||
|
||||
Wat maakt het nou uit dat ze niet herprogrammeerbaar zijn, koop je een andere als het zover is...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor een echte TurboSim betaal je nu een pak meer!! En mensen die TurboSim lezen bij de annonce, willen daarom niet een andere Sim zoals deze "klonen?". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DRINGEND turbosim + proximus?? | FluffyVinnie | Archief | 5 | 06-04-09 10:17 |
TurboSim 1.1.3 | Reckless | Archief | 1 | 20-02-08 20:20 |
FW 1.1.2 en TurboSim | Fresh | Unlock [archief] | 82 | 27-01-08 21:51 |
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan | stefaand | Unlock [archief] | 2 | 21-01-08 14:53 |
Turbosim like | the007 | Archief | 0 | 26-12-07 18:11 |
|
|