iPhone 5 omruilen advies discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nu een tijdje m'n iPhone 5. Ben er heel blij mee maar Wi-Fi werkt niet zo super. Op enkele meters afstand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 omruilen advies
Hallo allemaal,
Ik heb nu een tijdje m'n iPhone 5. Ben er heel blij mee maar Wi-Fi werkt niet zo super. Op enkele meters afstand valt verbinding al weg. Alle andere iDevices hier hebben dan nog 2 streepjes signaal. Oo afstanden heel dichtbij router heb ik wisseling tussen 2/3 streepjes. Daar valt het signaal niet weg. Nu heb ik gewacht op iOS 6.0.1, maar het probleem bleef. Nu kan ik naar de apple store gaan en hem laten omruilen. Maar ik wil absoluut geen 2ehands iPhone / refurbished iPhone. Hoe gaat dat bij Apple Store? Bedankt alvast =) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Om te beginnen: een refurbished toestel is niet tweedehands. Dat ziet er gewoon uit als nieuw en moet niet onderdoen voor een nieuwe. Een nieuwe iPhone die rechtstreeks uit de doos komt ga je niet krijgen.
Apple is meestal vrij soepel voor omruiling. Je hoeft gewoon een afspraak te maken bij de Genius Bar en je probleem uitleggen. |
|
|||
|
|||
Ligt het niet aan je Wi-Fi router ....... veel mensen werken nog met een zwaar verouderde router thuis .... kijk daar eens naar!
|
|
||||
|
||||
Oh, dus er is sowieso geen kans dat je een nieuwe krijgt? Ik heb dat toch liever niet denk ik zo'n refurbished iPhone. Aan router kan het denk ik niet liggen. We hebben een nieuwe ziggo modem router en nog een vrij nieuwe sitecom. Alle andere apparaten hebben er geen last van. (Laptop, iPad, iPhone 4, iPhone 3G)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe je het beste kan testen of het echt aan de telefoon ligt is om even ergens anders op een Wi-Fi in te loggen, als hij het daar gewoon doet dan ligt het dus aan de router, Ik heb het gehad met mijn fritzbox van xs4all er moet een nieuwe komen en de firmware moest upgedate worden zodat ik meerdere Wi-Fi apparaten kon aanzetten. |
|
||||
|
||||
Bij iemand anders thuis geprobeerd, na ongeveer 7/8 meter van router vandaan verliest hij het Wi-Fi signaal.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Omruilen iPhone 5 | maikel18 | iPhone algemeen | 11 | 31-10-12 23:35 |
omruilen Iphone | iwanja | iTunes | 3 | 16-10-11 13:30 |
iPhone 4 omruilen advies aub | RodriQoz | Koopinformatie Nederland | 0 | 03-07-11 13:51 |
Iphone 4 omruilen? | i-peter | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-09-10 18:09 |
Iphone 4 omruilen | kermak | Odido (T-Mobile) | 2 | 09-08-10 00:02 |
|
|