Creditcard word niet geaccepteerd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds een aantal uur eigendom van een iPhone... Goed, Nu ik mijn CreditCard van Moneybookers(Skrill) wil koppelen aan mijn iTunes account, om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Creditcard word niet geaccepteerd?
Hallo,
Ik ben sinds een aantal uur eigendom van een iPhone... Goed, Nu ik mijn CreditCard van Moneybookers(Skrill) wil koppelen aan mijn iTunes account, om apps te kopen(met name Whatsapp is belangrijk ) Komt er steeds deze melding te staan: 'De creditcard die u heeft ingevoerd, is niet geldig in Nederland. Geef een geldige creditcard op voor Nederland' Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Is dit een bekend probleem, of word deze CreditCard gewoon niet geaccepteerd? Het is trouwens een MasterCard. Gr, Scott |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En wat is dan een Nederlandse creditcard? Op de creditcard die ik heb staat gewoon mijn Nederlandse adres.. ik heb geen eens een ander adres
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aha oké! Nou dan weet ik genoeg. Bedankt voor het antwoord!
|
|
||||
|
||||
moeilijk dat ze bij apple zijn man .als ze betaald worden ist toch goed of da nu een franse nederlands of een kaart van tjakamaka is da blijft toch gelijk manman .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: YouTube: kan niet inloggen, identiteit niet geaccepteerd | hopla | Muziek, foto & video | 21 | 03-06-12 20:55 |
PDP-identiteit niet geaccepteerd | Stefan21ap | iPhone algemeen | 2 | 03-01-12 17:07 |
PDP-identiteit niet geaccepteerd | RowanF1 | iPhone algemeen | 4 | 10-05-11 17:30 |
pdp identiteit niet geaccepteerd | radarlove | iPhone algemeen | 57 | 24-03-11 21:39 |
|
|