Wifi verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Als ik in mijn zaak ben gaat mijn iphone 4 rechtstreeks op wifi. en thuis krijg ik hem niet meer op wifi en zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi verbinding
Hoi
Als ik in mijn zaak ben gaat mijn iphone 4 rechtstreeks op Wi-Fi. en thuis krijg ik hem niet meer op Wi-Fi en zijn ook alle gegevens weg onder instellingen sinds ik mijn iphone heb geupdate naar ios 6.0.1 zelfs mijn fotos zie ik niet meer.kan geen foto's meer maken met mijn iphone. iemand die mij kan helpen. alvast bedankt. groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Geen idee wat dit kan zijn. Ik raad aan even een back-up te maken met icloud en dan even resetten met itunes. Groetjes |
|
|||
|
|||
Misschien is het goed om eens rond te kijken in het juiste forum:
Wi-Fi forum > Bellen en internet forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS daar staan al heel wat draadjes over gelijkaardige problemen. Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi verbinding | tonveringa | Wi-Fi | 1 | 15-02-12 16:52 |
Wi-Fi verbinding | steefi | Wi-Fi | 0 | 17-10-11 22:43 |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
Wi-Fi verbinding | noedie | Wi-Fi | 4 | 17-05-11 12:03 |
Wi-Fi verbinding | Nina1 | iPad algemeen | 2 | 21-01-11 23:37 |
|
|