iphone 4 herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een iphone 4 met een SAM unlock,nu deze gsm is 2 jaar oud en kan deze laten unlocken door t-mobile in duitsland,deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 herstellen
hoi,
ik heb een iphone 4 met een SAM unlock,nu deze gsm is 2 jaar oud en kan deze laten unlocken door t-mobile in duitsland,deze hebben alles geregeld met apple dat ik dan deze gewoon via itunes moet herstellen... nu begint het probleem als ik dit doe geeft hij telkens de fout 21 en blijft hij staan (op gsm) op het itunes connectie logo... Verbind ik de iphone terug aan de pc moet deze teug hersteld worden geeft hij daarna de error 1602 of 1601 zelfs in dfu mode lukt het niet wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die mij kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Fix iTunes error code 21 / 14 with iOS 5.0.1 update - Restore | Iphone 4 Problems
Kijk uw “hosts” file na? |
|
|||
|
|||
straks eens proberen
bij mijne 4s lukte het ook eerst niet en heb toen ook wat moeten veranderen in de host file |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Herstellen 5.0.1 op iPhone 4 | Bubbly | Jailbreak | 1 | 09-04-12 21:09 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iPhone herstellen?! | HansWorst | Archief | 3 | 23-01-09 14:09 |
iphone 3g herstellen | ronin | Archief | 12 | 15-01-09 17:27 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|