iPhone 4 - Fout 21 - Alles geprobeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 16GB met een probleem. Ik wil de iPhone herstellen alleen het lukt niet. Ik krijg steeds melding fout 21. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 - Fout 21 - Alles geprobeerd
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 16GB met een probleem. Ik wil de iPhone herstellen alleen het lukt niet. Ik krijg steeds melding fout 21. Ik heb alles geprobeerd, andere pc, andere kabels, iTunes opnieuw geinstalleeerd. Host file is standaard en er zit niks in van Apple. Ik heb heel het internet afgezocht naar oplossingen voor fout 21 alleen niks helpt. Alles gaat goed tot dat er komt: Herstel Bij Apple Controleren. Daar blijft hij even haken en daarna krijg ik fout 21. iPhone wordt in DFU mode gezet. (iPhone doet het nu ook niet, enige wat ik zie is dat plaatje met iTunes logo en usb kabel) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En als je nu met tiny umbrella je iphone uit dfu mode zet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Idk, blijven proberen
En als je nu de herstelsoftware download en via shift indrukken en dan selecteren? Die kan je downloaden op felixburns.de als ik me niet vergis |
|
|||
|
|||
Code 21 hardware probleem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone wil niet restoren alles al geprobeerd | hoog | iPhone algemeen | 12 | 02-09-11 18:44 |
iPhone: Is iphone 4 met 4.2.1 versie te jailbreaken? HELP A.U.B. heb alles geprobeerd. | betul | Jailbreak | 4 | 07-01-11 11:38 |
Iphone reboot constant maar alles al geprobeerd | bollemp3 | iPhone algemeen | 0 | 11-06-10 19:13 |
iPhone 2G defect - Alles geprobeerd, ten einde raad | iPetert | iPhone algemeen | 7 | 28-09-09 17:23 |
kan niet e-mailen met de Iphone, echt alles geprobeerd! | herk0039 | iPhone algemeen | 23 | 28-08-08 21:55 |
|
|