Contacten / telefoonboek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe stel ik in dat als ik contact toevoeg ik deze terug vind onder het groene hoorntje bij contacten. Als ik bv Gerard toevoeg staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten / telefoonboek
Hoe stel ik in dat als ik contact toevoeg ik deze terug vind onder het groene hoorntje bij contacten. Als ik bv Gerard toevoeg staat hij niet onder de G
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Instellingen | E-mail, contacten, agenda's | Contacten | Toon: Voornaam, Achternaam?
|
|||
|
|||
Het staat soms bij Gerard als ik de naam in toets maar ook niet altijd. Hij staat in iedergeval niet tussen het rijtje namen onder de G
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bvb: de groepen telefoon hotmail en iCloud waren ingeschakeld, maar als ik bvb "telefoon" uitschakelde was een net toegevoegd contact niet te vinden omdat dat contact natuurlijk was toegevoegd aan "telefoon". ik heb telefoon eraf gesmeten, en nu wordt alles automatisch geplaatst in iCloud. geen enkel contact staat nog op de iPhone enkel iCloud (en Hotmail voor de emailadressen maar die staat uitgevinkt) amai, wat een uitleg, ik hoop dat je het een beetje duidelijk is en dat je er wat aan hebt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonboek app | benBEN | iPhone Apps | 0 | 02-06-11 03:25 |
VIP Telefoonboek | GianiV | iPhone algemeen | 2 | 26-02-11 14:56 |
Telefoonboek | Hjalmarr | iPhone algemeen | 3 | 22-01-10 18:41 |
telefoonboek / contacten | pienb | iPhone algemeen | 6 | 23-01-09 10:37 |
telefoonboek | rutgergevers | iPhone algemeen | 3 | 14-05-08 21:28 |
|
|