kan met iphone 5 geen mails versturen met wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zopas een iphone 5 16gb gekocht en alle instellingen dubbel gecheckt maar kan geen e-mails sturen met wifi. (sturen en ontvangen in 3g lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan met iphone 5 geen mails versturen met Wi-Fi
Heb zopas een iphone 5 16gb gekocht en alle instellingen dubbel gecheckt maar kan geen e-mails sturen met Wi-Fi. (sturen en ontvangen in 3g lukt wel, ontvangen in Wi-Fi lukt ook). Ik werk met Mobistar en skynet/belgacom voor de Wi-Fi thuis.
mijn instellingen voor "server uitgaande post" : SMTP : gprsmail.mobistar.be als hoofdserver en hostnaam / SSL uit/ serverpoort 25 Onder "andere SMTP-servers" : relay.skynet.be als hostnaam / SSL uit / serverpoort 25 Kan iemand mij helpen ? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke zijn de gebruikelijke e-mail providers? |
|
||||
|
||||
Heb je ooit al eens geprobeerd om gewoon wat geduld te hebben ? Indien je op Wi-Fi zit zal je de smtp server van mobistar niet kunnen gebruiken omdat je niet op hun netwerk zit. Ik heb hetzelfde probleem met proximus <-> telenet.
Na een tijdje gaat je toestel dan echter de alternatieve smtp servers proberen maar dit kan ettelijke minuten duren ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail versturen met Ipad 2 | paul45 | iPad algemeen | 37 | 06-06-14 14:21 |
Kan geen sms versturen met Iphone4s | sabjuhh88 | iPhone algemeen | 0 | 25-11-12 21:05 |
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies | edwinvanlaer | iPhone algemeen | 6 | 01-10-10 17:32 |
Kan geen mail versturen met Xs4all | Paulus2 | iPhone algemeen | 12 | 26-10-09 23:51 |
kan geen sms met kpn versturen 3.0 | wvg | KPN | 5 | 18-06-09 22:14 |
|
|